Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
banner

Our Latest

Το Καπετανόσπιτο - Γράφει η Ελένη Ζηνονίδη

Το τελευταίο βράδυ που κοιμήθηκα εκεί ήταν τον Αύγουστο του ’15. Είχαμε μαζευτεί πολλοί βλέπετε. Εγώ. Οι γονείς. Οι παππούδες. Τα φαντάσματα. Οι τύψεις -ζώντων και μη. Ίσως επέστρεφα ξανά. Ίσως όταν δε θα ζει κανένας από τους προαναφερθέντες αποφασίσω να μείνω ξανά μέσα σε αυτούς τους τέσσερις τοίχους. Με τους νεκρούς και τις τύψεις τους τα καταφέρνω καλύτερα. Είναι πιο σιωπηλά όλα όταν είναι θαμμένα. Και οι άνθρωποι… και οι τύψεις τους. Το Καπετανόσπιτό μας ήταν κάτι σαν ιερό κειμήλιο. Σαν ένα παλιό μπαούλο που από μέσα του βγαίνουν άνθρωποι και αναμνήσεις. Ο παππούς Αυγέρης δεν ήταν ο πρώτος που έζησε εδώ, ήταν όμως εκείνος που φρόντισε να γεμίσει το πετρόχτιστο κειμήλιο των παππούδων του με ζωντάνια και φως. Και αναγκαστικά, όπως συμβαίνει πάντα με τους ανθρώπους… τύψεις. Ο Αυγέρης ήταν καπετάνιος. Και ως σωστός καπετάνιος που δεν μπορεί να κρατάει ταυτόχρονα το πηδάλιο ενός πλοίου κι ενός σπιτιού, παντρεύτηκε τη Σόφη παραδίδοντας της το πηδάλιο του σπιτιού και της καρδιάς του. ...

Φθηνό σινεμά










Κόρες διεσταλμένες, μισάνοιχτα χείλη 
σαν ανθοί ροδωνιάς να κοιτούν αποσβολωμένα τη ζουμερή κοπέλα που κάθε βραδιά φιλοξενούσε στα μεταξωτά σεντόνια 
ηδονικές ανάσες στιβαρών κορμιών.
Κι εγώ απλός παρατηρητής σε ένα σενάριο ξενικό που διαδραματίζεται μπροστά στα μάτια μου δίχως εισιτήριο. 
Πρεμιέρα, πρώτη θέση προβολής!
Η μορφή σου αλλάζει όψη στη θέαση εκείνης.
Εκείνης..
Ο τρόπος που την κοιτάς απερίγραπτος. 
Η ματιά σου να ταξιδεύει στο κορμί της, κάνοντας στάσεις ανά τακτά διαστήματα σε κάθε ποθητό σημείο της ακάλυπτης θηλυκότητας της.
Για μια στιγμή ευχήθηκα να ήμουν τυφλή .
Λιγότερο θα πονούσε η μαχαιριά
στη πληγή που συνεχώς γύριζε γύριζε και έκοβε σε μικρά κομματάκια κάθε ανάμνηση από εσένα, κάθε κομμάτι δικό σου που θα μαρτυρούσε πως κάποτε υπήρξες δικός μου, για μια στιγμή.
Ποσό περίτεχνα χειρίζεσαι συναισθήματα ;
Αισθήματα ; 
Λάθος λήμμα.
Ανθρώπους ήθελα να πω.
Με συγχωρείς .
Ανθρώπους..
Άραγε έχεις ιδέα από ανθρώπους;
Η ξενάγηση που τελειωμό δεν έχει συνεχίζεται απροκάλυπτα.
Η αναψοκοκκινισμένη σου δίψα πλέον είναι εμφανής. Με ένα βλέμμα και ένα νεύμα ανταπόκρισης χάνεσαι ξαφνικά.
Ακολουθώ τη μορφή σου βιαστική να κατευθύνεται στα μαρμάρινα σκαλιά της εισόδου.
Το παράθυρο ανοίγει διάπλατα σαν να θέλει να υποδεχτεί τους θεατές του.
Το βαρύ σώμα καλύπτει τη μικροσκοπική φιγούρα της ξανθής κοπέλας αφήνοντας τη σκιά της να πάλλεται ρυθμικά . Στηριγμένος στην άκρη του τοίχου με το ένα χέρι να απελευθερώνει κάθε ύφασμα από το στητό κορμί της και το άλλο να τραβάει ελαφρώς τα πλούσια σγουρά μαλλιά της, άφησε μια πνιχτή κραυγή να βγεί από τα δυο του χείλη. Ο ανδρισμός του κόντευε να εκτοξευτεί από στιγμή σε στιγμή. Η γλώσσα του ξεκίνησε το δικό της παιχνίδι διεκδίκησης, μουτζουρώνοντας το φθηνό κόκκινο κραγιόν γύρω από τα ζουμερά χείλη της, δαγκώνοντας τα άλλοτε ελαφρά και άλλοτε άγρια. Αντιλαμβάνομενη την ακατανίκητη επιθυμία του, με συνοπτικές διαδικασίες ,αφαίρεσε τη ζώνη του ξεφτισμένου τζιν και με μια κίνηση εκείνος βυθίστηκε μέσα της. Στην αρχή αργά και βασανιστικά μα στη συνέχεια γρήγορα και βίαια γεμίζοντας το δωμάτιο με μικρές εκρήξεις λάβας συνοδευόμενες με καυτές εντάσεις. Ήθελε να της κάνει έρωτα ξανά και ξανά, έτσι όπως το είχε φανταστεί και το ζητούσε όλο του το είναι, μα δεν ήταν κατάλληλες οι περιστάσεις. Ποτέ δε θα ήταν.
Φορώντας βιαστικά τα ρούχα και μαζεύοντας σε μια χαμηλή αλογοουρά τα μακριά μαλλιά της, δίχως να ρίξει ένα τελευταίο συμπονετικό βλέμμα πίσω, άνοιξε την πόρτα και εξαφανίστηκε. 
Άναψε ένα τσιγάρο και έμεινε βυθισμένος στις σκέψεις του αναπαράγοντας στο μυαλό του αυτό που μόλις πριν λίγο είχε συμβεί.
Δεν πρόσεξε το σαρδόνιο και νικητήριο χαμόγελο που σχηματίστηκε στα χείλη της, καθώς έβγαλε από την τσέπη το διπλωμένο εικοσάρικο που λίγο νωρίτερα της είχε αφήσει.

Ναι, για εκείνη ήταν ένα υγρό βρώμικο εικοσάρικο.

Μα για εκείνον, ήταν κάτι πολύ παραπάνω από μια εφήμερη, ηδονική συνουσία.
Ήταν όλα όσα δεν κατάφερα εγώ να του χαρίσω.
Όσα δε θέλησε ο ίδιος να δεχτεί. Τον έλκυε πάντοτε το απαγορευμένο, μα όχι το αληθινό. Έτρεμε, φοβόταν και μόνο στη σκέψη.

Όσο για εμένα, για εμένα ήταν..


Λίγη σημασία έχει πια..

Να μιλώ η να σιωπώ ;

Έχω ανάγκη να μείνω μόνη..

Αν θέλεις να μάθεις κάτι είναι..




πως δεν πηγαίνω σινεμά μέχρι σήμερα..




Κ.Χ


Aπό τις μικρού μήκους ιστορίες της "Ζωής...λεγόμενα"


















I will love you 'til the end of time..


Σχόλια

  1. Εκπληκτικό Κατερίνα!
    Λάτρεψα τη γλώσσα της γραφής σου σε ένα αποθεωτικά ερωτικό ποίημα. Μπράβο ειλικρινά αγαπητή μου φίλη. Καλή σου βδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Παρά πολύ ωραίο Κατερίνα, μπράβο.π

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Most Popular

Το Καπετανόσπιτο - Γράφει η Ελένη Ζηνονίδη

Το τελευταίο βράδυ που κοιμήθηκα εκεί ήταν τον Αύγουστο του ’15. Είχαμε μαζευτεί πολλοί βλέπετε. Εγώ. Οι γονείς. Οι παππούδες. Τα φαντάσματα. Οι τύψεις -ζώντων και μη. Ίσως επέστρεφα ξανά. Ίσως όταν δε θα ζει κανένας από τους προαναφερθέντες αποφασίσω να μείνω ξανά μέσα σε αυτούς τους τέσσερις τοίχους. Με τους νεκρούς και τις τύψεις τους τα καταφέρνω καλύτερα. Είναι πιο σιωπηλά όλα όταν είναι θαμμένα. Και οι άνθρωποι… και οι τύψεις τους. Το Καπετανόσπιτό μας ήταν κάτι σαν ιερό κειμήλιο. Σαν ένα παλιό μπαούλο που από μέσα του βγαίνουν άνθρωποι και αναμνήσεις. Ο παππούς Αυγέρης δεν ήταν ο πρώτος που έζησε εδώ, ήταν όμως εκείνος που φρόντισε να γεμίσει το πετρόχτιστο κειμήλιο των παππούδων του με ζωντάνια και φως. Και αναγκαστικά, όπως συμβαίνει πάντα με τους ανθρώπους… τύψεις. Ο Αυγέρης ήταν καπετάνιος. Και ως σωστός καπετάνιος που δεν μπορεί να κρατάει ταυτόχρονα το πηδάλιο ενός πλοίου κι ενός σπιτιού, παντρεύτηκε τη Σόφη παραδίδοντας της το πηδάλιο του σπιτιού και της καρδιάς του. ...

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΤΖΟΑΝ ΖΑΧΑΡΙΑΔΟΥ

  (από τη Βούλα Γκεμίση)     Ποια ήταν η πρώτη "σκοτεινή σκέψη" που σου ενέπνευσε να ασχοληθείς με το είδος του ψυχολογικού θρίλερ;       Δεν ήταν απλώς μια σκέψη, ήταν όλο το backround από πίσω. Φαντάσου πως από πολύ μικρή ηλικία είχα ξεκινήσει να βλέπω ταινίες με τον Freddy Krueger (τις έβλεπα αγκαλιά με τον μπαμπά μου και δε φοβόμουν) και διάβαζα βιβλία μυστηρίου, οπότε ήταν αναμενόμενο μεγαλώνοντας να αναζητώ να διαβάζω και να γράφω κάτι πιο σκοτεινό. ΒΡΕΣ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΕΔΩ!    Πώς διαχειρίζεσαι τη λεπτή γραμμή ανάμεσα στην αγωνία και την υπερβολή όταν χτίζεις την ψυχολογία των χαρακτήρων σου;      Προσπαθώ να μπαίνω στη θέση των χαρακτήρων για να τους κατανοήσω, οπότε μου δίνουν εκείνοι τις απαντήσεις. Τώρα αν καταφέρνω να μην περνάω αυτήν τη λεπτή γραμμή, θα το κρίνουν οι αναγνώστες. ΒΡΕΣ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΕΔΩ!     Υπάρχει κάποιος ήρωας ή αντιήρωας από τα βιβλία σου που σε ταλαιπώρησε συναισθηματικά περ...

Συνέντευξη στον Χάρη Κωφιάδη

"Βρες την ευτυχία σου και γραπώσου επάνω της με νύχια και με δόντια. Κρατήσου με ό,τι έχεις. Δεν θα έχεις πολλές ευκαιρίες, κανείς μας δεν έχει." Στον «καναπέ» των Ονείρων Πένες φιλοξενείται σήμερα ο Χάρης Κωφιάδης. Αναμφίβολα ταλαντούχος και πολυπράγμων με έδρα στη Θεσσαλονίκη, μας μιλάει για εκείνον, για όσα αγαπάει, για όσα δημιουργεί. Όσα αγαπάει να δημιουργεί. Το βιβλίο του « Το όνομά μου είναι Σάντρα » είναι διαθέσιμο στην ηλεκτρονική πλατφόρμα Carmella ’ s books  στα ελληνικά, ενώ σύντομα θα είναι διαθέσιμη και η  αγγλική μετάφραση: https://carmelasbooks.com/el/books/2 Πάμε λοιπόν να τον γνωρίσουμε!                                         Λίγα στοιχεία για να γνωρίσουμε τον συγγραφέα Χάρη καλύτερα. Ποια είναι η ιδανική συνθήκη για να γράψεις; Μερικοί συγγραφείς από την άλλη παραδέχονται ότι μπορούν να γράψουν όπου κι αν βρεθούν. Άλλοι πάλι δημιουργούν οι ίδιοι τη...