Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Καλώς ήρθες

Αναγνώστης, συγγραφέας, αρθρογράφος ή και απλός περαστικός... Είναι τιμή μας να σε έχουμε στην παρέα μας!

Επιλεγμένα

΄Ηταν απλά ένα φανταχτερό φόρεμα

  Αγαπημένο μου ημερολόγιο… Είμαι έξαλλη σήμερα! Πριν λίγη ώρα γνώρισα τους γονείς του Στάθη και κανονικά -μετά από τόσο καιρό που είμαστε μαζί- θα έπρεπε να είμαι κατενθουσιασμένη και να σκέφτομαι νυφικά και να κανονίζω ημερομηνίες γάμου, αλλά όχι! Βρίσκομαι στον καναπέ μου και γράφω σε εσένα. Ας το πιάσω από την αρχή όμως για να καταλάβεις κι εσύ. Πριν τρεις μέρες μου είπε πως έχει κανονίσει κάτι ιδιαίτερο για σήμερα. Στο είχα γράψει κιόλας. Θυμάσαι; Δεν είχε μπει σε λεπτομέρειες κι εγώ υπέθεσα πως θα ήθελε να κάνουμε κάτι ρομαντικό οι δυο μας. Με έπιασε λοιπόν μια κρίση και βγήκα για ψώνια με τη Μπέτι. Μεγάλο λάθος το ξέρω, αλλά ήθελα κάτι ξεχωριστό κι εκείνη μου πρότεινε να πάμε στην Αμερικανική Αγορά που βρίσκεται κάπου στην Αθήνα. Εγώ δεν ήξερα καν πως υπήρχε, αλλά εκείνη με διαβεβαίωσε πως εκεί μέσα θα έβρισκα τα καλύτερα χωρίς να χαλάσω πολλά λεφτά. Όταν είδα το συγκεκριμένο φόρεμα το ερωτεύτηκα. Ήταν τόσο λαμπερό και τόσο μόνο του πάνω στην κρεμάστρα, που δεν άντεξα

Aσπρόμαυρος έρωτας..






Αντιθέσεις 
Πόσοι έρωτες 
γεννήθηκαν και χάθηκαν στις αντιθέσεις ;
Αγάπες ιδανικές 
Εξιδανικευμένες 
Ακόμη και οι λέξεις στέκουν εμπόδιο 
Τ' ακούς ;
Ορίζεται το ιδανικό ή είναι κάτι απτό για τον καθένα ;
Ένα μαύρο σύννεφο 
Κι ένα λευκό 
καταμεσής του γαλάζιου θόλου
Λευκό και μαύρο
Μηδενική απόχρωση 
Απουσία χρώματος
Ίσως να είναι και τα μόνα αληθινά χρώματα που γνωρίζεις
Χαρά και λύπη 
Κι αν τα ενώσεις ;
Χαρμολύπη 
Κι αν προσθέσεις λίγο χρώμα ;
Ω !
Βαθύ κόκκινο
Ω ναι !
Τι βλέπεις ;
Αγάπη..
Αγάπη αγάπη αγάπη
Αγάπη σε υπερθετικό βαθμό
Μια απόχρωση αλλιώτικη στο χαρτί
Μα με συναίσθημα απαράλλαχτο
Ένας ασπρόμαυρος κόσμος μάτια μου
με ένταση..
κόκκινου έρωτα..
Κ.Χ







Aπό την ποιητική της συλλογή με τίτλο 






Now I need somebody to know
 somebody to heal 
somebody to have
 just to know how it feels..

Σχόλια

  1. Μπράβο κοπέλα μου!
    Από τα καλύτερά σου ειλικρινά! Δίνεις τη συνθετική δύναμη της αγάπης. Την υπέρβασή της απέναντι σε εμπόδια και άλλους διαχωρισμούς. Και το κάνεις με εξαίρετο λυρικό τρόπο.
    Ειλικρινά ένα μεγάλο μπράβο από καρδιάς. Το λάτρεψα.
    Καλησπέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πόσο σας ευχαριστώ για τα τόσο όμορφα λόγια !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ δυνατό! Συγκινητικό και ρεαλιστικό μέσα στον ρομαντισμό του! Μπράβοοο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Back to Top