Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Καλώς ήρθες

Αναγνώστης, συγγραφέας, αρθρογράφος ή και απλός περαστικός... Είναι τιμή μας να σε έχουμε στην παρέα μας!

Επιλεγμένα

ΒΙΒΛΙΟΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

  "ΜΠΛΕΞΑΝ ΟΙ ΖΩΕΣ ΜΑΣ" Νεκταρία Μαρκάκη Περίληψη Σε μια πόλη που πνίγεται στο γκρίζο, ένας άνθρωπος χρωματίζει τις ζωές δύο αγνώστων, δίνοντας τους ένα χέρι βοηθείας την στιγμή που και οι δύο ήταν έτοιμοι να παραδώσουν τα όπλα. Ο Μάρκος έχει μάθει να δίνει απλόχερα με μοναδικό αντάλλαγμα, για όποιον το θέλει, να προσφέρει και αυτός με την σειρά του σε κάποιον. Ένα καλός λόγος σε μία γυναίκα και λίγα τρόφιμα σε έναν άστεγο άνδρα είναι αρκετά για να φέρουν κοντά έξι ανθρώπους που θα ζήσουν ένα θαύμα. “Μία απλή πράξη καλοσύνης μπορεί να φέρει αλυσιδωτές αντιδράσεις ευτυχίας!” Βρείτε το βιβλίο μέσω του eshop makestorytelling.com σε αποκλειστική συνεργασία με τη συγγραφέα και την ομάδα συνεργασίας.  ΘΕΛΩ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ! Λίγα Λόγια για τη Νεκταρία Μαρκάκη Η Νεκταρία Μαρκάκη γεννήθηκε στην Αθήνα και η αγάπη της για τη συγγραφή ξεκίνησε στα εφηβικά της χρόνια, όταν αποτύπωσε για πρώτη φορά στις σκέψεις της σε χαρτί. Το 2013 μοιράστηκε το πρώτο της δημιούργημα στην εφαρμογή συγγραφέων Wa

΄Ηταν απλά ένα φανταχτερό φόρεμα

 




Αγαπημένο μου ημερολόγιο…

Είμαι έξαλλη σήμερα!

Πριν λίγη ώρα γνώρισα τους γονείς του Στάθη και κανονικά -μετά από τόσο καιρό που είμαστε μαζί- θα έπρεπε να είμαι κατενθουσιασμένη και να σκέφτομαι νυφικά και να κανονίζω ημερομηνίες γάμου, αλλά όχι! Βρίσκομαι στον καναπέ μου και γράφω σε εσένα.

Ας το πιάσω από την αρχή όμως για να καταλάβεις κι εσύ.

Πριν τρεις μέρες μου είπε πως έχει κανονίσει κάτι ιδιαίτερο για σήμερα. Στο είχα γράψει κιόλας. Θυμάσαι; Δεν είχε μπει σε λεπτομέρειες κι εγώ υπέθεσα πως θα ήθελε να κάνουμε κάτι ρομαντικό οι δυο μας. Με έπιασε λοιπόν μια κρίση και βγήκα για ψώνια με τη Μπέτι. Μεγάλο λάθος το ξέρω, αλλά ήθελα κάτι ξεχωριστό κι εκείνη μου πρότεινε να πάμε στην Αμερικανική Αγορά που βρίσκεται κάπου στην Αθήνα. Εγώ δεν ήξερα καν πως υπήρχε, αλλά εκείνη με διαβεβαίωσε πως εκεί μέσα θα έβρισκα τα καλύτερα χωρίς να χαλάσω πολλά λεφτά.

Όταν είδα το συγκεκριμένο φόρεμα το ερωτεύτηκα. Ήταν τόσο λαμπερό και τόσο μόνο του πάνω στην κρεμάστρα, που δεν άντεξα και το πήρα να το δοκιμάσω. Ποτέ μου δεν έχω φορέσει κάτι ανάλογο και μόλις το είδα να εφαρμόζει σαν γάντι στο κορμί μου, αποφάσισα να το αγοράσω. Βέβαια πήρα και ένα ωραιότατο παντελόνι μαύρο, απλό, που με κολακεύει απίστευτα, μαζί με ένα λευκό πουκάμισο με δαντέλες και φραμπαλάδες. Ξέρεις...το στυλ μου.. .

Το πρωί πήγα κομμωτήριο, έκανα αποτρίχωση, έφτιαξα νύχια και πριν μερικές ώρες στάθηκα μπροστά στη ντουλάπα μου. Έβγαλα το παντελόνι και το πουκάμισο για να τα φορέσω, αλλά το φόρεμα με κοιτούσε τόσο λυπημένο που το αγνοούσα και τελικά, άφησα το παντελόνι και πήρα στα χέρια μου αυτό.

Ξεχωριστή βραδιά μου είχε τάξει ο Στάθης, άλλωστε.

Μόλις το φόρεσα κοίταξα έκπληκτη τον εαυτό μου. Όταν το δοκίμασα, δεν φορούσα καν τα κατάλληλα παπούτσια και τώρα … Με τα ψηλοτάκουνα πέδιλά μου και το περιποιημένο μαλλί, δεν θύμιζα καθόλου τον συνηθισμένο, βαρετό εαυτό μου και μου άρεσε πολύ αυτό. Ένιωσα απίστευτα σέξι και μοιραία και η αλήθεια ήταν πως, μετά τη δύσκολη μέρα που είχα στην δουλειά, χρειαζόμουν κάτι να με ανεβάσει λιγάκι.

Όταν το τηλέφωνο χτύπησε και μου είπε να πάω από το σπίτι του, γιατί καθυστέρησε στη δουλειά, χαμογέλασα πονηρά στο είδωλο μου, πρόσθεσα λίγο άρωμα και το κόκκινο κραγιόν μου και ξεκίνησα.

Έξω από την πόρτα του, συνειδητοποίησα πως δεν είχα πάρει μαζί μου τα κλειδιά του. Χτύπησα το κουδούνι, ελπίζοντας πως θα είχε φτάσει και δεν θα χρειαζόταν να περιμένω στο πεζοδρόμιο, γιατί, όσο όμορφα και αν ένιωθα με την επιλογή μου, δεν ήταν και η ιδανική αμφίεση για να στέκομαι στον δρόμο.

Την πόρτα μου άνοιξε μια κυρία γύρω στα 60, η οποία με κοίταξε από πάνω μέχρι κάτω, κάνοντάς με να νιώσω απίστευτα φτηνή. Όταν της είπα ποια είμαι, η έκφρασή της έγινε ακόμα χειρότερη. Με δυσκολία έκανε στην άκρη για να περάσω. Μέσα στο σπίτι ήταν και ένας άλλος κύριος, που με κοιτούσε έκπληκτος. Το βλέμμα μου έπεσε στο τραπέζι που ήταν στρωμένο για τέσσερα άτομα.

Προσπάθησα να συνέλθω και να σκεφτώ λογικά και τότε συνειδητοποίησα πως ο Στάθης και αυτός ο κύριος έμοιαζαν αρκετά.

Καταλαβαίνεις;

Ήταν οι γονείς του και εγώ εμφανίστηκα μπροστά τους με το λαμέ φόρεμα που ήταν υπερβολικά κοντό, με απίστευτα βαθύ ντεκολτέ και το άνοιγμα στην πλάτη έφτανε λίγο πιο πάνω από το σημείο που ξεκινούσε το εσώρουχό μου, κάνοντας εμφανές σε όλους πως δεν φορούσα στηθόδεσμο.

Προσπάθησα να σώσω την κατάσταση με όποιο τρόπο μπορούσα να σκεφτώ και ο πατέρας του φάνηκε να δείχνει κατανόηση, αλλά η μάνα του... Αν μπορούσε να με σκοτώσει, θα το είχε κάνει σίγουρα και με μεγάλη ευχαρίστηση. Με ρώτησε αν ήρθα κατευθείαν από τη δουλειά και ήμουν ντυμένη έτσι και όταν της απάντησα πως δουλεύω σε γραφείο, ξέρεις τι με ρώτησε;

Αν δουλεύω σε γραφείο συνοδών!!

Έγινα κατακόκκινη από τη ντροπή μου και με το ζόρι συγκράτησα τα δάκρυα που απειλούσαν να ξεφύγουν από τα μάτια μου. Της απάντησα ευγενικά, εξηγώντας της πως δεν ήμουν ενήμερη για την παρουσία τους στο σπίτι.

Η επομένη παρατήρησή της ήταν πως με κάτι τέτοια κόλπα τυλίγουμε τα «αθώα παιδιά του κόσμου» όπως ο γιος της και μου ξεκαθάρισε πως αν μείνω επίτηδες έγκυος για να τον αναγκάσω να με παντρευτεί, αυτή θα με καταραστεί και θα έρθει στον γάμο με μαύρα ρούχα και πλερέζα.

Αυτά βέβαια φρόντισε να τα πει χαμηλόφωνα για να μην την ακούσει ο άντρας της, που καθόταν ατάραχος και χάζευε στην τηλεόραση.

Μόλις μπήκε μέσα ο Στάθης, ξεφύσησα με ανακούφιση, πιστεύοντας πως θα βάλει τα πράγματα στη θέση τους, αλλά -αφού βρήκε πρώτα την φωνή του- με κοίταξε αποδοκιμαστικά και μου έκανε παρατήρηση για το ντύσιμό μου.

Μπροστά της!

Νόμιζα ότι δεν θα μπορούσα να νιώσω χειρότερα. Ότι είχα πιάσει πάτο, αλλά τελικά είχε συνέχεια. Πήγε στο δωμάτιό του και μου έφερε ένα φούτερ δικό του, για να το ρίξω από πάνω.

Τότε κι εγώ δεν άντεξα, άλλο. Σηκώθηκα όρθια, τον κοίταξα στα μάτια και του είπα πως αν μετά από τόσο καιρό που είμαστε μαζί, ένα ενδυματολογικό ατόπημα τον κάνει να μου συμπεριφέρεται με αυτόν τον τρόπο, λυπάμαι πολύ, αλλά δεν ενδιαφέρομαι και σηκώθηκα και έφυγα.

Καλά δεν έκανα; Τι λες κι εσύ;

Ουπς...

Χτυπάει το κουδούνι μου. Λες να είναι αυτός;

Αυτός είναι! Τι να κάνω;

Πάω να ανοίξω και ο Θεός βοηθός, που λένε!

Αν αργήσω να σου γράψω τη συνέχεια, πάει να πει πως το φόρεμα έκανε τη δουλειά του...

 

Σχόλια

  1. Μεγάλη επιτυχία αυτό το δείπνο! Περιμένω τη συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ίσως και να είχε επιτυχία. Ποιος ξέρει; Συνέχεια, ε; Μπα, δεν νομίζω!

      Διαγραφή
  2. Κλαίωωωω κάπως με αυτή την ιστορία.... Με την καλή έννοια φυσικά γιατί μιας και αγαπώ τις κωμικές ιστορίες εδώ βρήκα αρκετά κωμικά στοιχεία! Λάτρεψα τη σκηνή που εμφανίστηκε μπροστά στους γονείς του με το λαμέ σούπερ σέξι φόρεμα αλλά και την ατάκα "γραφείο συνοδών"....

    Υπέροχο Αγλαΐα μου ένα ύφος που πραγματικά δε στο είχα, αλλά κράτησες πολύ καλά τις κωμικοτραγικές ισορροπίες! Θα συμφωνήσω με τη Ρίτσα, θέλω και εγώ συνέχειαααα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωω! Με συγκινείς!!
      Μεταξύ μας ούτε εγώ μου το είχα το κωμικό, αλλά μην το πεις παραέξω...
      Τη συνέχεια την αφήνω στη φαντασία σας.
      Ευχαριστώ παααααάρα πολύ!!!

      Διαγραφή
  3. Δεν φταίει πάντως η ηρωίδα σου τίποτε. Η πρόσκληση που έλαβε από τον Στάθη, άφηνε πολλά περιθώρια ώστε να δικαιολογεί τη συγκεκριμένη ενδυματολογική επιλογή. Και όπως συνήθως, οι περισσότερες μαμάδες, φοβούνται τη στιγμή που μια γυναίκα θα πάρει τη θέση τους, στην καρδιά του γιού της.
    Ως προς το στυλ της γραφής, μου άρεσε το χιούμορ σου, μια ιστορία που θα μπορούσε να είναι δακρύβρεχτη, γράφτηκε με χιούμορ, όπως πιστεύω ότι θα πρέπει να αντιμετωπίζεις τέτοιες καταστάσεις, όσο εξοργιστικές κι αν είναι.
    Την Καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα, Αγλαΐα μου, υπέροχο! Εκπληκτικό!
    Πες μου τώρα, τι να κάνω με τη γλυκιά σου ηρωίδα, την οποία συμπάθησα χωρίς δεύτερη κουβέντα. Να κλάψω με τα ...πάθη της ή να γελάσω με την εξέλιξη.
    Εντάξει, αυτές οι ...μάνες των μοναχογιών, να ξέρεις, μού κάθονται όχι απλά στο στομάχι αλλά πολύ θα ήθελα να τις δω στο ...καζάνι της ζούγκλας! Πού το ξέρω; Μα, γλυκιά μου, μοναχογιός ήμουνα και μάλιστα μητριάς. Οπότε ξέρω από πρώτο χέρι, τι τραβούσε κάθε έρμη γυναίκα, που θα τολμούσε το ...ατόπημα να με ...πλησιάσει.
    Ο Στάθης την ήθελα τη φούσκα στα μούτρα, μετά συγχωρήσεως! Δεν με ενδιαφέρει που αφήνεις να εννοηθεί ότι επανόρθωσε, αλλά αυτό που έκανε, να την ατιμάσει την κοπέλα του, μπροστά στη "μανούλα" ήταν ανήθικο!
    Δεν ξεκινάμε καλά την επισημότητα της σχέσης! Μα καθόλου καλά.
    Αγλαΐα μου, το χάρηκα με την ψυχή μου το διήγημά σου. Βλέπω έχεις άψογη χιουμοριστική γραφή χρονογραφήματος.
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Back to Top