Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Καλώς ήρθες

Αναγνώστης, συγγραφέας, αρθρογράφος ή και απλός περαστικός... Είναι τιμή μας να σε έχουμε στην παρέα μας!

Επιλεγμένα

ΒΙΒΛΙΟΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

  "ΜΠΛΕΞΑΝ ΟΙ ΖΩΕΣ ΜΑΣ" Νεκταρία Μαρκάκη Περίληψη Σε μια πόλη που πνίγεται στο γκρίζο, ένας άνθρωπος χρωματίζει τις ζωές δύο αγνώστων, δίνοντας τους ένα χέρι βοηθείας την στιγμή που και οι δύο ήταν έτοιμοι να παραδώσουν τα όπλα. Ο Μάρκος έχει μάθει να δίνει απλόχερα με μοναδικό αντάλλαγμα, για όποιον το θέλει, να προσφέρει και αυτός με την σειρά του σε κάποιον. Ένα καλός λόγος σε μία γυναίκα και λίγα τρόφιμα σε έναν άστεγο άνδρα είναι αρκετά για να φέρουν κοντά έξι ανθρώπους που θα ζήσουν ένα θαύμα. “Μία απλή πράξη καλοσύνης μπορεί να φέρει αλυσιδωτές αντιδράσεις ευτυχίας!” Βρείτε το βιβλίο μέσω του eshop makestorytelling.com σε αποκλειστική συνεργασία με τη συγγραφέα και την ομάδα συνεργασίας.  ΘΕΛΩ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ! Λίγα Λόγια για τη Νεκταρία Μαρκάκη Η Νεκταρία Μαρκάκη γεννήθηκε στην Αθήνα και η αγάπη της για τη συγγραφή ξεκίνησε στα εφηβικά της χρόνια, όταν αποτύπωσε για πρώτη φορά στις σκέψεις της σε χαρτί. Το 2013 μοιράστηκε το πρώτο της δημιούργημα στην εφαρμογή συγγραφέων Wa

"η ΕΡΓΕΝΙΣΣΑ" - ΝΕΟ ΒΙΒΛΙΟ!

Από Γκεμίση Βούλα

κατηγορία: ΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΚΩΜΩΔΙΑ


Η "ΕΡΓΕΝΙΣΣΑ" είναι η Νέα Αισθηματική Κωμωδία μου, την οποία μπορείτε να διαβάζετε ΔΩΡΕΑΝ στο site μου. 

Για να λαμβάνετε ενημερώσεις για το πότε ανεβαίνουν τα Νέα Κεφάλαια, μπορείτε να κάνετε Εγγραφή & Subscribe με το email σας.


Περίληψη

Στον μικρόκοσμο μου απολαμβάνω την τελειομανία μου, εργάζομαι μανιωδώς και παθιάζομαι με το να χρησιμοποιώ τους άντρες όπως ακριβώς κάνουν και εκείνοι όταν αυτοαποκαλούνται ορκισμένοι εργένηδες!

Είμαι η Σόνια και το επίθετο μου θα μπορούσε άνετα να ήταν εργένισσα.


Στον δικό μου κόσμο δεν υπάρχουν περιθώρια λάθους. Όλα γίνονται σωστά, προβλέψιμα και βάση του τέλειου προγράμματος. Μέχρι που στη ζωή μου έρχεται σαν από μηχανής Θεός ο Μάκης, ο οποίος από την πρώτη νύχτα θα αντισταθεί να υποκλιθεί στις ερωτικές μου προθέσεις και θα γίνει η αφορμή να κάνει την κοσμοθεωρία μου να βουλιάξει σαν χάρτινο καραβάκι στον ωκεανό. Την ώρα που εγώ - η καπετάνισσα - ουρλιάζω σπαραχτικά να πέσει στα βαθιά νερά και να με σώσει, εκείνος επιδεκτικά απολαμβάνει το θέαμα από ψηλά χασκογελώντας! 

Σχόλια

  1. Να το καλωσορίσουμε Βούλα μου!
    Ήδη διάβασα το πρώτο κεφάλαιο και έχω μπροστά μου μία όμορφη αισθηματική κομεντί με νεανική ατμόσφαιρα και χιούμορ γεμάτο φρεσκάδα.
    Οι δύο πρωταγωνιστές σου υπόσχονται πολλά.
    Μου άρεσε πάρα πολύ και είμαι σίγουρος ότι θα διαβάσω κάτι πολύ καλό.
    Καλή έμπνευση καλή μας φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Back to Top