Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Καλώς ήρθες

Αναγνώστης, συγγραφέας, αρθρογράφος ή και απλός περαστικός... Είναι τιμή μας να σε έχουμε στην παρέα μας!

Επιλεγμένα

΄Ηταν απλά ένα φανταχτερό φόρεμα

  Αγαπημένο μου ημερολόγιο… Είμαι έξαλλη σήμερα! Πριν λίγη ώρα γνώρισα τους γονείς του Στάθη και κανονικά -μετά από τόσο καιρό που είμαστε μαζί- θα έπρεπε να είμαι κατενθουσιασμένη και να σκέφτομαι νυφικά και να κανονίζω ημερομηνίες γάμου, αλλά όχι! Βρίσκομαι στον καναπέ μου και γράφω σε εσένα. Ας το πιάσω από την αρχή όμως για να καταλάβεις κι εσύ. Πριν τρεις μέρες μου είπε πως έχει κανονίσει κάτι ιδιαίτερο για σήμερα. Στο είχα γράψει κιόλας. Θυμάσαι; Δεν είχε μπει σε λεπτομέρειες κι εγώ υπέθεσα πως θα ήθελε να κάνουμε κάτι ρομαντικό οι δυο μας. Με έπιασε λοιπόν μια κρίση και βγήκα για ψώνια με τη Μπέτι. Μεγάλο λάθος το ξέρω, αλλά ήθελα κάτι ξεχωριστό κι εκείνη μου πρότεινε να πάμε στην Αμερικανική Αγορά που βρίσκεται κάπου στην Αθήνα. Εγώ δεν ήξερα καν πως υπήρχε, αλλά εκείνη με διαβεβαίωσε πως εκεί μέσα θα έβρισκα τα καλύτερα χωρίς να χαλάσω πολλά λεφτά. Όταν είδα το συγκεκριμένο φόρεμα το ερωτεύτηκα. Ήταν τόσο λαμπερό και τόσο μόνο του πάνω στην κρεμάστρα, που δεν άντεξα

Γνωρίστε τη Βούλα Γκεμίση

Το "Ονείρων Πένες" ανοίγει τις πόρτες του στους αναγνώστες του. Σκοπός μας πρωταρχικός να γνωρίσετε τα μέλη της λογοτεχνικής μας ομάδας. 
Στα πλαίσια αυτά έχουμε ήδη ξεκινήσει, τη διαδικασία μιας μικρής συνέντευξης μέσα από την οποία, τα μέλη της ομάδας και συντάκτες του blog παρουσιάζουν βασικές πτυχές από τις σκέψεις και τα βιώματά τους από την μέχρι τώρα εμπειρία τους στον κόσμο της λογοτεχνίας και της ποίησης.

Εκτός λοιπόν από τις προσωπικές σελίδες που υπάρχουν στο blog για το κάθε μέλος, στις οποίες μπορείτε να διαβάσετε τα βιογραφικά τους αλλά και την βιβλιογραφία τους, μπορείτε και μέσα από αυτές τις συνεντεύξεις να μάθετε περισσότερα πράγματα πάνω σε αυτούς για την αγάπη τους και το μεράκι τους στην τέχνη του λόγου.




Συνεχίζουμε λοιπόν σήμερα:

Γνωρίστε την Βούλα Γκεμίση


Ερωτήσεις παρουσίασης

Ποια εσωτερική ανάγκη ή τι άλλο σε ώθησε να γράφεις και ποια μηνύματα τυχόν θα ήθελες να περάσεις μέσα απ τη γραφή σου;


Πιστεύω ότι η διαδρομή της συγγραφής για κάποιον που βιώνει αυτή την εσωτερική ανάγκη, το να εκφραστεί μέσα από τις λέξεις, είναι μονόδρομος. Στη δική μου περίπτωση, μόνο η οικογένεια μου γνώριζε ότι έγραφα από δέκα χρονών και αυτό επειδή δεν είχα μπει ποτέ στη διαδικασία να δημοσιοποιήσω τα γραπτά μου. Ο πατέρας μου μάλιστα, ο οποίος έγραφε και ο ίδιος στίχους, όταν διάβαζε γραπτά μου, με παρότρυνε στα δεκαεφτά μου να ασχοληθώ πιο ενεργά και να μην εγκαταλείψω ποτέ αυτό που αγαπώ. Η αλήθεια είναι ότι ακόμα διατηρώ την ίδια συστολή με τότε και ας μπήκα στη διαδικασία πριν ενάμιση χρόνο να δημοσιοποιήσω τα κείμενα μου. Στον πατέρα μου ξεκάθαρα οφείλω το γεγονός ότι μπήκα στη διαδικασία δημοσιοποίησης. Ένιωθα ότι είχα αφήσει μία μεταξύ μας εκκρεμότητα και του την χρωστούσα. 
Το βασικό μήνυμα που θα ήθελα να περάσω γενικά μέσα από τη γραφή μου είναι ότι δεν οφείλουμε να απολογηθούμε ποτέ και σε κανέναν για το πώς θα «φροντίζουμε» τον εαυτό μας και στη δική μου περίπτωση εγώ «φροντίζω» απόλυτα τον δικό μου μέσα από τη συγγραφή. Ο καθένας οφείλει να βρει τον τρόπο που θα φροντίσει το δικό του εαυτό και θα έπρεπε να νιώθει ασφαλής μέσα από την επιλογή του αλλά και να είναι απολύτως σεβαστός από τους υπόλοιπους.

Ποιο λογοτεχνικό είδος σου αρέσει περισσότερο και γιατί όπως επίσης αν θα ήθελες να πειραματιστείς και με κάτι διαφορετικό.

Οι αναγνωστικές μου προτιμήσεις δεν έχουν καμία σχέση με αυτά που γράφω. Μου αρέσουν τα βιβλία ψυχολογίας, προσωπικής ανάπτυξης, ο Ντοστογιέφσκι. Η γραφή του Καζαντζάκη. Δεν διάβαζα ποτέ μου πολλά μυθιστορήματα ή κλασικά συγγραφικά έργα εμπορικών δημιουργών. Φέτος ξεκίνησα να διαβάζω κάποια μελετώντας κυρίως τον τρόπο γραφής. Συγγραφικά προτιμώ τα δύο άκρα. Τις κωμωδίες και τα κοινωνικά δράματα. Ειδικά αυτά τα τελευταία τα Λατρεύω. Αλλά ήδη πειραματίζομαι. Έχω γράψει διαφορετικές κατηγορίες ιστοριών. Αγαπώ επίσης την κατηγορία φαντασίας – μυστηρίου. Γίνομαι λίγο έρμαιο των συγγραφικών μου αναγκών και ίσως γι αυτό να μην μπορώ να περιοριστώ σε ένα είδος. 

Δώσε μας μια γενική εικόνα για το συγγραφικό σου έργο μέχρι στιγμής

Σε έντυπη μορφή κυκλοφόρησε φέτος μία Αισθηματική Κωμωδία, το "Λίγο Σεξ Ακόμη, Παρακαλώ!» από τις εκδόσεις Maradelbooks. Σε λίγο καιρό έρχεται σε έντυπη μορφή, στην κατηγορία Μυστηρίου – Φαντασίας «Το Μυστικό Ενός Αγγέλου» από τις εκδόσεις Πηγή.
Υπάρχουν διαθέσιμα Δωρεάν βιβλία (κοινωνικά, αισθηματικά δράματα- εφηβικές, ρομαντικές ιστορίες) στην εφαρμογή του wattpad, μία κωμωδία με τίτλο «η Εργένισσα», η οποία ανεβαίνει Δωρεάν στο makestorytelling.com. Αρκετά διηγήματα και shortstories και σε μορφή ebooks μπορείτε να βρείτε στην κατηγορία Θρίλερ το «Διάβολο των Χριστουγέννων» και στην κατηγορία Κοινωνικό Δράμα «Στον Ιδανικό Κόσμο της Σοράγια». 
Η παρουσίαση των νέων τίτλων για τη νέα χρονιά έχει ξεκινήσει με «Τον Ξυλοκόπο της Σιωπής» - «Αλμυρό Νερό» - «Ο Θάνατος των Αστεριών» - «Ένοχα Βήματα» - «Ένα Φιλί Ακόμα» - «Κρυμμένες Σκιές» (βιβλία τα οποία έρχονται από το 2020 και μετά)


Μίλησέ μας για την προσωπική σου εμπειρία στο γράψιμο ενός έργου. Την πηγή έμπνευσης, το βαθμό δυσκολίας, τα συναισθήματά σου.

Συνήθως με εμπνέουν οι εικόνες ή οι φωτογραφίες. Άλλοτε οι ίδιοι οι άνθρωποι, που μπορεί να έχω συναντήσει έστω και μία φορά ή τυχαία στη ζωή μου. Μεμονωμένες κινήσεις τους, οι οποίες μπορεί να μου κεντρίσουν το ενδιαφέρον. Συχνά γίνομαι παρατηρητής των λεπτομερειών στη γλώσσα του σώματος των ανθρώπων. Ο βαθμός δυσκολίας την ώρα της γραφής, μπορεί να έρθει σταδιακά μέσα στην εξέλιξη της πλοκής και κυρίως όταν μπορεί να φτάσεις σε ένα σημείο που να έχεις «μπλοκάρει» συναισθηματικά στο να αποδώσεις τις λέξεις με την ίδια ροή και συνοχή του κειμένου. 
Τα συναισθήματα πάντα ποικίλουν αλλά με έναν μαγικό τρόπο, έχουν κοινό άξονα στον πυρήνα τους. Είναι ανάμικτα και βρίσκω εκπληκτικό το γεγονός ότι πρέπει να μπεις σε εναλλαγές ρόλων μέσα από τους ήρωες σου. Άλλωστε νομίζω ότι η ανάγκη μου στη γραφή προσαρμόζεται κατά βάση στο ότι η πραγματικότητα δεν μου ήταν ποτέ αρκετή.  

Μπορείς να μας σκιαγραφήσεις λίγο τους βασικούς χαρακτήρες από τα έργα σου;

Δύσκολο να απαντηθεί κάτι τέτοιο, αν αναλογιστεί κανείς ότι δεν γράφω μία συγκεκριμένη κατηγορία βιβλίου. Αλλά σε γενικές γραμμές τα βιβλία μου επειδή έχουν ανθρωποκεντρική βάση, μπορώ να πω ότι γράφω για ανθρώπους που φαινομενικά μοιάζουν περιθωριακοί. Εκείνοι που δεν τα κάνουν όλα σωστά και που εξελίσσονται μέσα από την πλοκή, την οποία τους τοποθετώ. Συχνά θα συναντήσει κάποιος στους ήρωες μου το δείγμα της καλοσύνης τους γιατί είναι και ένα στοιχείο που προσωπικά με γοητεύει πολύ και πρεσβεύω όσο μπορώ στη ζωή μου. Ο χαρακτήρας τους έχει μία ποικιλομορφία, η οποία διαφοροποιείται ανάλογα την κατάσταση ή τις δυσκολίες. Ανεξάρτητα όμως από οποιονδήποτε χαρακτήρα, όλοι οι χαρακτήρες αυτοί κατά κάποιο τρόπο προ – υπήρχαν μέσα μου. Είναι κομμάτι δικό μου και τους αγαπώ έναν προς έναν.


Τι είναι για σένα το blogging και ποια η εμπειρία σου από αυτό.

Το blogging το ξεκίνησα πριν ενάμιση χρόνο περίπου (2018) όταν πήρα και την απόφαση να δημοσιοποιήσω τα πρώτα μου κείμενα. Η εμπειρία μου δεν είναι τόσο μεγάλη. Αλλά μέσα σε αυτό το χώρο βρήκα άτομα, τα οποία είχαν κοινή βάση που ήταν η δημιουργικότητα ανεξάρτητα με το θέμα προσέγγισης τους στο blog. Άτομα, τα οποία αγαπάνε το γράψιμο και στα περισσότερα blogs έχει γίνει πάρα πολύ καλή δουλειά. Είναι μία μικρογραφία σαν ένα συγγραφικό παρακλάδι δεδομένου ότι αρθρογραφούν και σε πολλές περιπτώσεις γίνεται και δομημένη δουλειά. Κάπως έτσι το έχω στο μυαλό μου. Επίσης, είναι μία ακόμα ιντερνετική ευκαιρία αλληλεπίδρασης με το κοινό.

Δώσε μας μια εικόνα από τις δικτυακές σου ενασχολήσεις
    Εκτός από τα social media όπου είναι ενεργά με το προσωπικό μου προφίλ. Έχω δημιουργήσει ένα παράπλευρο κοινωνικό δίκτυο μέσω του makestorytelling.com όπου ήταν το όνομα του blog μου και πλέον είναι σε μορφή blog/site/eshop. Επίσης, αντίστοιχα προφίλ στα social media, τα οποία ενεργοποιήθηκαν τον τελευταίο χρόνο και αυτό γιατί δεν ήθελα να συνδέσω απόλυτα την προσωπική μου ζωή με την συγγραφική μου εξέλιξη. 



    Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε την Βούλα Γκεμίση για το άνοιγμα της καρδιάς της και να της ευχηθούμε καλή συνέχεια σε κάθε δημιουργικό της βήμα
    Επίσης να ενημερώσουμε ότι όλα τα links για τους δικτυακούς της τόπους θα τα βρείτε στην προσωπική της σελίδα στο blog.

    Η διαχείριση του Blog

    Σχόλια

    1. Πόσο χαίρομαι όταν μαθαίνω νέα πράγματα για τον καθένα από εσάς..απολαυστική συνέντευξη Βούλα μου!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
      Απαντήσεις
      1. Σ ευχαριστώ Κατερίνα μου!
        Η αλήθεια είναι ότι νιώθω πολύ άβολα όταν μιλάω για τον εαυτό μου... Προσπαθώ να το ξεπεράσω όμως...

        Διαγραφή
    2. Μια εξαίρετη φίλη εδώ η Βούλα που σύντομα άνοιξε τα φτερά της στον ουρανό της πεζογραφίας. Με όμορφα πετάγματα, με δημιουργίες που έχουν πάρα πολλά να δώσουν και να πουν. Σου εύχομαι κάθε επιτυχία αγαπητή μας φίλη.

      ΑπάντησηΔιαγραφή
      Απαντήσεις
      1. Το πιο σημαντικό από όλα είναι να νιώθεις την αγκαλιά εκείνον που σου δίνουν απλόχερα τη στήριξη τους. Άτομα χωρίς δόλο, με ειλικρινή ματιά και συναισθήματα. Ένα από αυτά είσαι και εσύ και νιώθω τυχερή που σε συνάντησα μέσα από τη συγγραφή Γιάννη...

        Διαγραφή

    Δημοσίευση σχολίου

    Δημοφιλείς αναρτήσεις

    Back to Top