Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Καλώς ήρθες

Αναγνώστης, συγγραφέας, αρθρογράφος ή και απλός περαστικός... Είναι τιμή μας να σε έχουμε στην παρέα μας!

Επιλεγμένα

΄Ηταν απλά ένα φανταχτερό φόρεμα

  Αγαπημένο μου ημερολόγιο… Είμαι έξαλλη σήμερα! Πριν λίγη ώρα γνώρισα τους γονείς του Στάθη και κανονικά -μετά από τόσο καιρό που είμαστε μαζί- θα έπρεπε να είμαι κατενθουσιασμένη και να σκέφτομαι νυφικά και να κανονίζω ημερομηνίες γάμου, αλλά όχι! Βρίσκομαι στον καναπέ μου και γράφω σε εσένα. Ας το πιάσω από την αρχή όμως για να καταλάβεις κι εσύ. Πριν τρεις μέρες μου είπε πως έχει κανονίσει κάτι ιδιαίτερο για σήμερα. Στο είχα γράψει κιόλας. Θυμάσαι; Δεν είχε μπει σε λεπτομέρειες κι εγώ υπέθεσα πως θα ήθελε να κάνουμε κάτι ρομαντικό οι δυο μας. Με έπιασε λοιπόν μια κρίση και βγήκα για ψώνια με τη Μπέτι. Μεγάλο λάθος το ξέρω, αλλά ήθελα κάτι ξεχωριστό κι εκείνη μου πρότεινε να πάμε στην Αμερικανική Αγορά που βρίσκεται κάπου στην Αθήνα. Εγώ δεν ήξερα καν πως υπήρχε, αλλά εκείνη με διαβεβαίωσε πως εκεί μέσα θα έβρισκα τα καλύτερα χωρίς να χαλάσω πολλά λεφτά. Όταν είδα το συγκεκριμένο φόρεμα το ερωτεύτηκα. Ήταν τόσο λαμπερό και τόσο μόνο του πάνω στην κρεμάστρα, που δεν άντεξα

Γνωρίστε τον Χάρη Κωφιάδη

Το "Ονείρων Πένες" συνεχίζει να ανοίγει τις πόρτες του στους αναγνώστες του. Σκοπός μας πρωταρχικός να γνωρίσετε τα μέλη της λογοτεχνικής μας ομάδας. 
Στα πλαίσια αυτά έχουμε ήδη ξεκινήσει, τη διαδικασία μιας μικρής συνέντευξης μέσα από την οποία, τα μέλη της ομάδας και συντάκτες του blog παρουσιάζουν βασικές πτυχές από τις σκέψεις και τα βιώματά τους από την μέχρι τώρα εμπειρία τους στον κόσμο της λογοτεχνίας και της ποίησης.

Εκτός λοιπόν από τις προσωπικές σελίδες που υπάρχουν στο blog για το κάθε μέλος, στις οποίες μπορείτε να διαβάσετε τα βιογραφικά τους αλλά και την βιβλιογραφία τους, μπορείτε και μέσα από αυτές τις συνεντεύξεις να μάθετε περισσότερα πράγματα πάνω σε αυτούς για την αγάπη τους και το μεράκι τους στην τέχνη του λόγου.


Συνεχίζουμε λοιπόν σήμερα με το 7ο μέλος της λογοτεχνικής μας ομάδας:

Γνωρίστε τον Χάρη Κωφιάδη
(Λογοτεχνικό όνομα στο Wattpad:  Quicklines)

Ερωτήσεις παρουσίασης

Ποια εσωτερική ανάγκη ή τι άλλο σε ώθησε να γράφεις και ποια μηνύματα τυχόν θα ήθελες να περάσεις μέσα απ τη γραφή σου;

Η ίδια ανάγκη που ωθεί τον καθέναν μας θεωρώ για να καταπιαστεί με τις τέχνες, ερασιτεχνικά ή επαγγελματικά· αυτή της έκφρασης. Βρίσκω ανακουφιστικό το γεγονός πως μπορώ να χαθώ σε μια ιστορία, φτιαγμένη από εμένα. Όταν γράφω, βλέπω και ακούω αυτά που συμβαίνουν στους ήρωές μου, σαν να συμμετέχω ενεργά στην πλοκή, και έτσι ζω πολλές ζωές παράλληλα και λέω πράγματα, μέσα από τα χείλη άλλων, που σκέφτομαι, που με προβληματίζουν. Κι έτσι, τα μηνύματα διαφέρουν από έργο σε έργο και από χαρακτήρα σε χαρακτήρα, γιατί ο καθένας έχει την δική του ιστορία.

Ποιο λογοτεχνικό είδος σου αρέσει περισσότερο και γιατί όπως επίσης αν θα ήθελες να πειραματιστείς και με κάτι διαφορετικό.

Πριν κάποια χρόνια θα έλεγα με σιγουριά την φαντασία. Πλέον δεν μπορώ να απαντήσω με την ίδια βεβαιότητα. Το μυστήριο και το κοινωνικό δράμα με έχουν τραβήξει εξίσου και πρόσφατα έχω επιχειρήσει να καταπιαστώ με ένα έργο, αγγίζοντας ακροθιγώς την κωμωδία. Ευτυχώς, είναι αρκετά τα είδη που τόλμησα και έτσι προς το παρόν δηλώνω άνευ απωθημένων. 


Δώσε μας μια γενική εικόνα για το συγγραφικό σου έργο μέχρι στιγμής

Το συγγραφικό μου έργο μέχρι στιγμής μοιάζει εξαιρετικά με την ψυχοσύνθεσή μου. Δεν είναι συγκεκριμένο, δεν αφορά ένα είδος, δεν περιέχει πολλά κοινά σημεία αναφοράς. Έχω ολοκληρώσει αισίως ένα βιβλίο μυστηρίου και ένα μυθιστόρημα φαντασίας και αυτή την στιγμή “τρέχουν” άλλη μια ιστορία μυστηρίου, μια απόπειρά μου για ένα πιο ψυχολογικό thriller, ένα κοινωνικό δράμα για την διαφορετικότητα και μια ρομαντική κομεντί. Δυστυχώς, είναι τόσοι οι χαρακτήρες που κάτι έχουν να πουν και τόσα τα περιβάλλοντα στα οποία μπορούν να το κάνουν, που αυτό μου έχει αφαιρέσει ίσως την δυνατότητα μιας καθολικής ταυτότητας μέχρι στιγμής. 

Μίλησέ μας για την προσωπική σου εμπειρία στο γράψιμο ενός έργου. Την πηγή έμπνευσης, το βαθμό δυσκολίας, τα συναισθήματά σου.

Έμπνευση έχω αντλήσει ακόμη και από την λεγόμενη trash tv αν και δεν μου αρέσουν οι ταμπέλες. Μια εικόνα, μια λέξη, μια ατάκα σε μια φιλική παρέα ή και μια πιο βαθυστόχαστη συζήτηση…όλα μπορούν εν δυνάμει να γίνουν πηγή έμπνευσης, αρκεί να έρθει το κατάλληλο timing. Μέχρι στιγμής, η συγγραφή είναι αρκετά καλή μαζί μου. Με ένα καφέ και λίγη μουσική, σπάνια έχω βρεθεί να δυσκολεύομαι για να γράψω· όχι πως δεν μου έχει συμβεί και αυτό. Το σκληρό κομμάτι για μένα είναι το κομμάτι της ενσυναίσθησης που θέλοντας και μη αποκτάς γράφοντας έναν χαρακτήρα. Έχω βρεθεί αρκετές φορές, να βιώνω την θλίψη του πρωταγωνιστή μου, μετά από ένα δύσκολο κεφάλαιο. 
Μπορείς να μας σκιαγραφήσεις λίγο τους βασικούς χαρακτήρες από τα έργα σου;

Οι χαρακτήρες μου είναι άνθρωποι –ή όχι αν αναλογιστείς το κομμάτι της φαντασίας- με ό,τι αυτό χαρακτηρίζει την έννοια. Έχουν αδυναμίες, προβλήματα που τους βασανίζουν και κυρίως: δεν είναι τέλειοι. Είναι μια γυναίκα που είχε την ατυχία να γεννηθεί στο λάθος σώμα, ο πρώην “χοντρός” που ακόμη δειλιάζει να αγκαλιάσει το ποιος έχει γίνει, ο ψυχαναγκαστικός που τυραννιέται από το ίδιο του το μυαλό, ο αντικοινωνικός που δεν επιτρέπει στον εαυτό του μεγάλες συγκινήσεις και τόσοι άλλοι. Και μέσα στην διαφορετικότητά τους –ο ένας από τον άλλον- όλοι κουβαλούν ένα δικό μου κομμάτι. Τους τα “φορτώνω” συνήθως για να τους νιώθω πιο κοντά μου.  


Τι είναι για σένα το blogging και ποια η εμπειρία σου από αυτό.

Με το blogging συναντηθήκαμε άλλη μία φορά προηγουμένως. Ήταν μια απόπειρα να διευρύνω τους αποδέκτες της έκφρασής μου και μπορώ να πω ό,τι το απήλαυσα. Ήμουν όμως άπειρος, όπως και είμαι ακόμη, και δεν ήξερα πώς να το διαχειριστώ. Μόνος μου, έκανα ό,τι θεωρούσα καλύτερο και το έφτιαξα από την αρχή. Ήταν δημιουργικό ακόμη και αυτό υποθέτω και ίσως αυτό να με είχε τραβήξει επίσης στο να το κάνω. 

Δώσε μας μια εικόνα από τις δικτυακές σου ενασχολήσεις

    Οι δικτυακές μου ενασχολήσεις είναι ακόμη σε στάδιο αρχαρίου. Ξεκίνησα από το Wattpad, όταν η σύζυγός μου μού πρότεινε να μπω για να διαβάσω και τότε μου μπήκε η πρώτη ιδέα. Έγραφα πολύ νωρίτερα αλλά τα κείμενά μου δεν είχαν πάνω από έναν ή δύο αναγνώστες, άτομα που εγώ επέλεγα να τα μοιραστώ. Χάρηκα πολύ που κατάφερα να εκτεθώ και ακόμη περισσότερο, για όλους αυτούς που γνώρισαν ένα κομμάτι του ποιος είμαι, μέσα από τα έργα μου, που γέλασαν, που συγκινήθηκαν. Και είμαι ακόμη εκεί, μην τολμώντας να κάνω το επόμενο βήμα. Θα γίνει όμως. Ήδη αυτό το blog είναι μια καινούρια αρχή, για την οποία δηλώνω ευτυχής.  


    Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τoν Χάρη Κωφιάδη για το άνοιγμα της καρδιάς του και να του ευχηθούμε καλή συνέχεια σε κάθε δημιουργικό του βήμα
    Επίσης να ενημερώσουμε ότι όλα τα links για τους δικτυακούς του τόπους θα τα βρείτε στην προσωπική του σελίδα στο blog.

    Η διαχείριση του Blog

    Σχόλια

    1. Εξαιρετικός, πολυδιάστατος και με γλώσσα άψογη. Από τους αγαπημένους ήδη. Αξίζεις να διαβαστείς από όλους.

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    2. Χάρη, ήταν χαρά, αγαπητέ φίλε, που σε γνώρισα μέσα στην εφαρμογή του wattpad. Γιατί στο έργο σου βρήκα έναν άνθρωπο που αγαπάει αυτό που κάνει.
      Η Γλώσσα του έχει τα λογοτεχνικά εκείνα στοιχεία που της πρέπουν για να είναι ελκυστική. Τα θέματά σου είναι πολύ δυνατά με την πλοκή και τους χαρακτήρες σου.
      Σου εύχομαι καλή συνέχεια σε ότι κάνεις.

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    3. Χάρη καλωσόρισες και στην οικογένεια του μπλογκ. Καλή συνέχεια στον ωραίο χώρο της συγγραφής.

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    4. Όμορφο που μάθαμε περισσότερες πληροφορίες για εσένα και την έμπνευση σου! Αγαπημένες οι ιστορίες σου... Με όλη την απλότητα και την ουσιαστική δομή που λατρεύω και εγώ σαν δημιουργός και σαν αναγνώστης.

      ΑπάντησηΔιαγραφή

    Δημοσίευση σχολίου

    Δημοφιλείς αναρτήσεις

    Back to Top